Silvertime Întrebări Frecvente

Întrebări Frecvente

Cum să-mi fac cumpărăturile de la SILVERTIME?

Achiziționarea de produse din magazinul nostru online este foarte simplă. Alege-ți bunurile care îți sunt pe plac și adaugă-le în coșul tău de cumpărături. Apoi optează pentru modalitatea de livrare și de plată, completează datele solicitate pentru expedierea bunurilor și mergi la înregistrarea comenzii. Reverifică întreaga comandă și apoi apasă butonul de trimitere către noi. Un email generat în mod automat și care va cuprinde un sumar al comenzii tale îți va fi expediat imediat. În momentul în care îți expediem comanda, vei primi confirmarea acesteia printr-un email sau printr-un SMS, în care îți vor furniza și numărul de urmărire a pachetului. În continuare vei primi notificări despre status-ul expedierii prin email.

 

Când trebuie să mă aștept ca pachetul livrat să ajungă acasă?

Este foarte important să înțelegi acești doi termeni: intervalul de trimitere a pachetului și livrarea bunurilor.

 

  • Intervalul de trimitere a pachetului: înseamnă întreaga perioadă de timp necesară echipei noastre pentru a pregăti produsele pentru expediere - aceste informații sunt disponibile pentru fiecare obiect care este comercializat în magazinul nostru online. De exemplu, dacă vei comanda produsele în ziua de Luni, iar intervalul de expediere este de 2 zile, acest lucru înseamnă că echipa noastră va îndeplini toți pașii necesari pentru livrarea bunurilor comandate către curier până cel târziu Miercuri.
  • Livrarea produselor: înseamnă intervalul de timp necesar curierului ca să-ți livreze produsele acasă. Intervalul de livrare depinde de tipul de transport pe care îl alegi și poate varia între 2 și 14 zile. Însă, în anumite cazuri, intervalul de livrare poate fi de numai 3-5 zile.

 

Care este suma pe care trebuie să o plătesc pentru produse?

Prețul la care vei plasa comanda pentru un produs este final și va include TVA. Nu solicităm niciun fel de alte taxe suplimentare. Costurile de transport sunt întotdeauna adăugate costului final al comenzii înainte de trimiterea acesteia către noi și este calculat în funcție de mijlocul de transport și de plată alese de către tine. Prețul final al produselor comandate va include costul de expediere și va fi afișat în nota de comandă finală care se trimite către noi. Poți citi informațiile detaliate despre costurile și metodele de expediere aici.

 

Este posibilă ridicarea personală a produselor din magazin/depozit?

Ridicarea personală a comenzii nu este disponibilă în acest moment.

 

Unde și Cum pot afla status-ul comenzii mele?

Dacă ești un utilizator înregistrat, atunci poți vizualiza status-ul comenzii imediat după logarea în cont, în fila Comandă Mea. Acest status este actualizat după fiecare modificare pe care o faci comenzii. Vei primi notificări prin email/SMS în cazul în care suni efectuate modificări importante în comanda ta. Dacă ai achiziționat produsele că utilizator neînregistrat, prin intermediul meniului de comandă rapid, vei primi notificări de informare despre status-ul comenzii tale printr-un email sau printr-un SMS. Atât adresa de email, cât și numărul tău de telefon trebuie completate în câmpurile obligatorii și solicitate în formularul de achiziție a produselor. Dacă ai vreo întrebare legată de status-ul comenzii tale sau de orice altă natură, nu ezita să ne contactezi prin email sau prin telefon.

 

În mod automat vom trimite emailuri către clienții noștri:

  • imediat ce ți-ai creat ordinul de comandă, vei primi un email care conține sumarul acestuia;
  • de îndată ce unul dintre angajații noștri începe să se ocupe de comanda ta, un email prin care te vom notifica că s-a primit comanda ta și că aceasta este în stadiu de procesare va fi expediat către tine;
  • imediat ce comanda ta a fost livrată către curier și este în drum către tine, te vom notifica atât prin email, cât și prin SMS. Ambele modalități de notificare (email și SMS) vor include numărul de urmărire a pachetului, care îți va permite să urmărești online status-ul livrării și să afli poziția curentă a pachetului.

 

În cazul în care produsele nu întrunesc solicitările legate de calitate, le pot returna?

Desigur, poți să ne returnezi sau schimbi produsele comandate într-un termen de 14 zile de la data cumpărării acestor din magazinul nostru online. În cazul în care vei returna bunurile, acestea trebuie să fie complete, nefolosite și nedeteriorate. Le poți trimite pe adresa noastră (vezi la secțiunea Contact), inclusiv toate documentele pe care le vei primi împreună cu produsele pe care le-ai comandat. De asemenea, ne poți contacta prin email sau telefonic, iar echipa noastră te va ajuta cu cea mai mare plăcere pentru completarea în mod corect a procedurii de returnare a bunurilor.

 

Unde și cum pot rezolva o dispută legată de produse?

În mod automat, toate produsele noastre beneficiază de o garanție de 2 ani. Însă, anumiți producători oferă o garanție și mai mare pentru produsele lor, de 3, 5 sau 10 ani. Aceste informații sunt incluse pe certificatul de garanție pe care îl primi odată cu bunurile achiziționate. În cazul în care nu primești acest certificat de garanție la recepționarea comenzii tale, atunci poți folosi bonul de achiziție pe care ti l-am trimis prin email, iar acesta ține loc de certificat de garanție. Dacă produsul cumpărat va suferi vreo deteriorare, te rugăm să ne contactezi prin email sau telefonic și să ne trimiți bunul/bunurile în cauză împreună cu o solicitare în care se specifici motivul și modul în care dorești să rezolvăm această dispută, pe adresa noastră. Te vom notifica despre modul în care decurge procedura de revendicare a bunurilor printr-un email.

 

Te rugăm să iei la cunoștință faptul că garanția nu se aplică următoarelor situații:

 

  • produselor deteriorare și purtate de utilizator și dacă acestea au apărut ca urmare a folosirii normale a bunurilor;
  • produselor deteriorate ca urmare a utilizării improprii și neconforme cu instrucțiunile de folosire, precum și ca urmare a utilizării contrar tuturor normelor generale de folosire care sunt cunoscute;
  • deteriorării produselor cauzate de poluare, accidente sau forță majoră;
  • deteriorării mecanice a produsului/produselor;
  • deteriorării cauzate de folosirea unor dispozitive necorespunzătoare (baterii);
  • deteriorării cauzate de agenți chimici sau de curățare, apă, săpunuri, parfumuri, etc;
  • defectării și deteriorării cauzate de instalarea necorespunzătoare, a reparațiilor neprofesioniste sau a modificărilor aduse produsului.

 

Pot fi deteriorate produsele în timpul transportării lor?

Este binecunoscut faptul că de foarte multe ori curierii nu manevrează cum se cuvine pachetele cu produse. De aceea noi acordăm o atenție deosebită modului în care ambalăm produsele, învelindu-le într-o folie cu bule de aer și le plasăm într-o cutie sau într-un pachet securizat, care sunt căptușite, astfel încât bunurile să nu se miște din loc, nici în sus, nici în jos și nici în lateral. Chiar dacă este aproape imposibil ca bunurile să fie afectate în timpul transportului, noi atenționam de fiecare dată firma de curierat să manifeste maximă atenție în timpul transportului până la destinație.

 

AI MAI MULTE ÎNTREBĂRI?

Suntem mai mult decât bucuroși să îți răspundem la orice întrebare, așa că nu ezita să ne întrebi...

AFLĂ NOUTĂȚILE PRIN E-MAIL