RECLAMAȚII ȘI RETURURI
RECLAMAȚIE
- Cum se procedează pentru o reclamație:
- Te rugăm să completezi formularul de reclamație (alege DEPUNE O RECLAMAȚIE).
- Va trebui să atașezi poze care indică problemele menționate. În acest moment nu este încă necesar să trimiți produsul către noi.
- Cererea ta va fi evaluată de către Departamentul de Reclamație. Te vom contacta în 3 zile lucrătoare pe e-mail pentru a discuta de următorii pași. Toate cererile sunt procesate în 30 de zile cel mult.
RETUR
- Pentru retur:
- Te poți retrage din contract în 14 zile de la primirea comenzii, completând formularul de retur (selectează RETUR PRODUSE).
- Noi îți vom trimite instrucțiunile de retur pe e-mail/.
- În cel mult 14 zile din momentul în care am intrat în posesia returulu îți vom rambursa banii .
- Prețul transportului de retur, de 12 lei, va fi dedus din nota de credit.
- Te rugăm să iei la cunoștință:
- Produsele nu trebuie să prezinte semne că ar fi fost purtate sau să aibă defecte.
- Produsele trebuie să fie împachetate cu grijă, ideal în cutia în care au fost livrate, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul livrării.
- Nu putem primi retururile al căror transport nu a fost achitat de către client.
- Clientul trebuie să solicite curierului să se prezinte la adresa lui pentru a ridica returul.
SCHIMB DE PRODUSE
- Silvertime.ro nu realizează schimbul produselor. Dacă nu ești mulțumit de mărimea comandată, te rugăm să completezi un formular de retur, iar apoi să plasezi o nouă comandă.
Adresă livrare:
- Adresa de livrare îți va fi oferită pe e-mail după ce completezi formularul online.
Operator E-shop
SILVERTIME s.r.o.
TVA: CZ05645751
Morávka 702
739 04 Morávka
REPUBLICA CEHĂ
NU EȘTI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDEZI?
Te rog să ne contactezi pe info@silvertime.ro