RECLAMAȚII ȘI RETURURI

RECLAMAȚIE

  • Cum se procedează pentru o reclamație:
    • Te rugăm să completezi formularul de reclamație (alege DEPUNE O RECLAMAȚIE).
    • Va trebui să atașezi poze care indică problemele menționate. În acest moment nu este încă necesar să trimiți produsul către noi.
    • Cererea ta va fi evaluată de către Departamentul de Reclamație. Te vom contacta în 3 zile lucrătoare pe e-mail pentru a discuta de următorii pași. Toate cererile sunt procesate în 30 de zile cel mult.

RETUR

  • Pentru retur:
    • Te poți retrage din contract în 14 zile de la primirea comenzii, completând formularul de retur (selectează RETUR PRODUSE).
    • Noi îți vom trimite instrucțiunile de retur pe e-mail/.
    • În cel mult 14 zile din momentul în care am intrat în posesia returulu îți vom rambursa banii .
    • Prețul transportului de retur, de 12 lei, va fi dedus din nota de credit.
  • Te rugăm să iei la cunoștință:
    • Produsele nu trebuie să prezinte semne că ar fi fost purtate sau să aibă defecte.
    • Produsele trebuie să fie împachetate cu grijă, ideal în cutia în care au fost livrate, pentru a preveni deteriorarea pe parcursul livrării.
    • Nu putem primi retururile al căror transport nu a fost achitat de către client.
    • Clientul trebuie să solicite curierului să se prezinte la adresa lui pentru a ridica returul.

SCHIMB DE PRODUSE

  • Silvertime.ro nu realizează schimbul produselor. Dacă nu ești mulțumit de mărimea comandată, te rugăm să completezi un formular de retur, iar apoi să plasezi o nouă comandă.

Adresă livrare:

  • Adresa de livrare îți va fi oferită pe e-mail după ce completezi formularul online.

Rezolvarea disputelor online

  • Începând cu 15 februarie 2016, Comisia UE a creat o platformă pentru soluționarea litigiilor extrajudiciare. Acest lucru oferă consumatorilor posibilitatea de a rezolva litigiile legate de comenzile online fără a fi necesară o procedură judiciară care să implice instanțe și judecători. Acest proces de soluționare a litigiilor este disponibil în link-ul: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • Silvertime s.r.o.nu este obligat și, din păcate, nu poate oferi participarea la o astfel de soluționare alternativă a litigiilor în fața entităților extrajudiciare (nejudiciare). Dacă aveți o reclamație, vă rugăm să ne contactați la 

 

Operator E-shop

SILVERTIME s.r.o.
TVA: CZ05645751
Morávka 702
739 04 Morávka
REPUBLICA CEHĂ

 

NU EȘTI SIGUR DE CUM SĂ PROCEDEZI?

Te rog să ne contactezi pe

Newsletter

Vă oferim informații despre oferte prin e-mail. Abonații noștri au parte de diverse beneficii.