metode de livrare

Pentru confort și mai More și bucuria cumpărăturilor, am pregătit mai multe opțiuni de livrare. Tot ce trebuie să faceți este să alegeți, iar bijuteriile noi călătoresc până la domiciliu sau la unul dintre punctele de distribuire selectate din Căsuța poștală în toată Republica Cehă și, bineînțeles, puteți veni să ridicați produsele personal la magazinul nostru din Třinec.

Colecție personală (gratuită)

  • acest mod de transport este întotdeauna gratuit la noi și este posibil la magazinul nostru AUROTEMP din Třinec la 389 Komenského Street (hartă)
  • Puteți plăti bunurile comandate în numerar sau prin transfer bancar atunci când comandați online
  • Dacă ați comandat bunuri cu o colecție personală la magazin, așteptați întotdeauna un e-mail care vă informează că bunurile comandate sunt gata de ridicat.

Cehia - pachet în mână (plata în avans 110 CZK / ramburs 150 CZK / peste 3.000 CZK gratuit)

  • prețul pentru transport în cazul plății în avans în cont este de 110 CZK , dacă alegeți plata în numerar la livrare (veți plăti poștașul pentru bunurile comandate la livrare), prețul pentru transport este de 150 CZK . Pentru comenzile de peste 3.000 CZK , nu percepem taxe poștale sau ramburs.
  • Czech Post vă va livra coletele în mână în cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea expedierii
  • Veți fi informat prin e-mail că ați predat expedierea către Poșta Cehă, în care veți găsi numărul pachetului. În sistemul online al Czech Post, puteți verifica apoi unde se află expedierea în prezent.
  • Dacă nu sunteți acasă în momentul livrării, curierul va introduce informații despre depozitarea lotului la oficiul poștal relevant din cutia poștală. Transportul va fi depozitat la acest oficiul poștal timp de maximum 6 zile.
  • Când acceptați transportul, vă rugăm să verificați cu atenție starea ambalajului și a benzii adezive (dacă banda adezivă nu a fost acoperită cu bandă transparentă sau bandă de altă culoare). Dacă considerați că expedierea este defectă, vă rugăm să o despachetați doar în prezența transportatorului. Dacă aveți îndoieli, refuzați să acceptați expedierea și, în același timp, informați-ne imediat prin e-mail la obchod@silvertime.cz sau prin telefon la 777 773 443 , astfel încât să putem conveni în comun asupra următoarei proceduri. Dacă preluați transportul deteriorat și doriți să revendicați retroactiv daunele sau pierderile de conținut, nu vom putea introduce nicio procedură de recLamație între dvs. și compania de livrare.
  • În cazul în care lotul nu a prezentat semne de deteriorare sau manipulare neautorizată și numai după deschidere aflați că conținutul acestuia este deteriorat, contactați linia de clienți Czech Post la 840 111 111 . Puteți depune o recLamație la Czech Post retrospectiv pentru maximum 3 zile.

Poșta cehă - pachet la oficiul poștal (plata în avans 110 CZK / ramburs 150 CZK / peste 3.000 CZK gratuit)

  • prețul pentru transport în cazul plății în avans în cont este de 110 CZK , dacă alegeți plata în numerar la ramburs (plătiți mărfurile comandate la ridicarea coletului) prețul pentru transport este de 150 CZK . Pentru comenzile de peste 3.000 CZK , nu percepem taxe poștale sau ramburs.
  • Czech Post livrează colete la oficiul poștal în cel mult 2 zile lucrătoare de la primirea lotului
  • Veți fi informat prin e-mail că ați predat expedierea către Poșta Cehă, în care veți găsi numărul pachetului. În sistemul online al Czech Post, puteți verifica apoi unde se află expedierea în prezent.
  • După ce ați salvat transportul în filiala Cehă la alegere, veți fi informat prin mesaj SMS și e-mail că lotul este gata de colectare. Transportul va fi depozitat la acest oficiul poștal timp de maximum 6 zile.
  • Când acceptați transportul, vă rugăm să verificați cu atenție starea ambalajului și a benzii adezive (dacă banda adezivă nu a fost acoperită cu bandă transparentă sau bandă de altă culoare). Dacă considerați că expedierea este defectă, vă rugăm să o despachetați doar în prezența transportatorului. Dacă aveți îndoieli, refuzați să acceptați expedierea și, în același timp, informați-ne imediat prin e-mail la obchod@silvertime.cz sau prin telefon la 777 773 443 , astfel încât să putem conveni în comun asupra următoarei proceduri. Dacă preluați transportul deteriorat și doriți să revendicați retroactiv daunele sau pierderile de conținut, nu vom putea introduce nicio procedură de recLamație între dvs. și compania de livrare.
  • În cazul în care lotul nu a prezentat semne de deteriorare sau manipulare neautorizată și numai după ce ați aflat că conținutul acestuia a fost deteriorat, contactați linia de clienți Czech Post la 840 111 111 . Puteți depune o recLamație la Czech Post retrospectiv timp de maximum 3 zile.

Serviciu de curierat GEIS (plata în avans 110 CZK / ramburs 150 CZK)

  • prețul pentru transport în cazul plății în avans în cont este de 110 CZK , dacă alegeți plata în numerar la ramburs (plătiți mărfurile comandate la preluarea coletului către transportator) prețul pentru transport este de 150 CZK . Pentru comenzile de peste 3.000 CZK , nu percepem taxe poștale sau ramburs.
  • compania de curierat GEIS va livra coletul în următoarea zi lucrătoare după primirea expedierii.
  • Veți fi informat prin e-mail că ați predat transportatorului transportatorului, în care veți găsi numărul coletului. În sistemul online al Grupului GEIS , puteți verifica apoi unde se află expedierea în prezent.
  • Pentru această metodă de livrare, este necesar să completați formularul cu numărul de telefon la care puteți fi contactat în timpul zilei. Șoferul vă va contacta în ziua livrării la acest număr de telefon și va conveni cu dvs. locul și ora exactă a livrării.
  • Când acceptați transportul, vă rugăm să verificați cu atenție starea ambalajului și a benzii adezive (dacă banda adezivă nu a fost acoperită cu bandă transparentă sau bandă de altă culoare). Dacă considerați că expedierea este defectă, vă rugăm să o despachetați doar în prezența transportatorului. Dacă aveți îndoieli, refuzați să acceptați expedierea și, în același timp, informați-ne imediat prin e-mail la obchod@silvertime.cz sau prin telefon la 777 773 443 , astfel încât să putem conveni în comun asupra următoarei proceduri. Dacă preluați transportul deteriorat și doriți să revendicați retroactiv daunele sau pierderile de conținut, nu vom putea introduce nicio procedură de recLamație între dvs. și compania de livrare.
  • În cazul în care expedierea nu a prezentat semne de deteriorare sau manipulare neautorizată și numai după deschidere aflați că conținutul său este deteriorat, contactați-ne imediat prin e-mail obchod@silvertime.cz sau telefonic la 777 773 443 . Vom rezolva imediat situația cu transportatorul și, bineînțeles, vă vom informa despre procedura ulterioară a recLamației și soluționarea acesteia.

Mailroom (plata în avans 70 CZK / ramburs 110 CZK / peste 3.000 CZK gratuit)

  • prețul transportului în cazul plății în avans în cont este de 70 CZK , dacă alegeți plata în numerar la livrare (veți plăti bunurile comandate la primire la sucursala Zásilkovny) prețul transportului este de 110 CZK . Pentru comenzile de peste 3.000 CZK , nu percepem taxe poștale sau ramburs.
  • Curierul va pregăti pachete pentru colectare la sucursala aleasă de dvs., de obicei în termen de două zile lucrătoare de la primirea expedierii
  • Veți fi informat prin e-mail că veți fi livrat lotul la punctul de livrare al sălii poștale, în care veți găsi numărul pachetului. Pe site-ul www.zásilkova.cz puteți verifica ulterior unde se află în prezent expedierea.
  • De îndată ce livrarea dvs. este gata de preluare la punctul de distribuție selectat, veți fi informat prin e-mail și mesaj SMS, așa că vă rugăm să completați întotdeauna numărul de contact și e-mailul din formularul de contact în timpul comenzii, unde puteți fi contactat de obicei în timpul zilei.
  • La primirea transportului, vă rugăm să verificați cu atenție starea ambalajului și a benzii adezive (dacă banda adezivă nu a fost acoperită cu bandă transparentă sau bandă de altă culoare). Dacă considerați că expedierea este defectă, vă rugăm să o despachetați imediat în prezența personalului la punctul de distribuire. Dacă aveți îndoieli, refuzați să acceptați expedierea și, în același timp, informați-ne imediat prin e-mail la obchod@silvertime.cz sau prin telefon la 777 773 443 , astfel încât să putem conveni în comun asupra următoarei proceduri. Dacă preluați transportul deteriorat și doriți să revendicați în schimb daunele sau pierderile de conținut, nu vom mai putea intra într-o posibilă procedură de recLamație între dvs. și compania de livrare.
  • În cazul în care expedierea nu a prezentat semne de deteriorare sau manipulare neautorizată și numai după ce ați aflat că conținutul său este deteriorat, contactați-ne imediat prin e-mail obchod@silvertime.cz sau prin telefon la 777 773 443 . Vom rezolva imediat situația cu transportatorul și, bineînțeles, vă vom informa despre procedura ulterioară a recLamației și soluționarea acesteia.

Newsletter

Vă oferim informații despre oferte prin e-mail. Abonații noștri au parte de diverse beneficii.